Víťaz súťaže, nad ktorou prevzal záštitu poslanec Európskeho parlamentu Miroslav Mikolášik, získa exkluzívnu možnosť nahrať vlastnú skladbu v profesionálnom nahrávacom štúdiu, či šancu vystúpiť na open-air music festivale CampFest. Lákadlom je aj množstvo ďalších cien a možnosť zviditeľniť sa.
Na slovenskú hudobnú scénu vstúpil druhý ročník úspešnej speváckej súťaže Gospel talent. Jej víťaz získa exkluzívnu možnosť nahrať vlastnú skladbu v profesionálnom nahrávacom štúdiu či šancu vystúpiť na open-air music festivale CampFest. Nad súťažou prevzal záštitu poslanec Európskeho parlamentu Miroslav Mikolášik.
Jedinečné hľadanie hudobných talentov organizuje v dvoch fázach opäť spevák a skladateľ Richard Čanaky a Rádio Lumen, ktoré je zároveň jedným z mediálnych partnerov súťaže. Oficiálne prihlasovanie, ktoré po vyše troch týždňoch ukončia, spustili organizátori v pondelok 2. mája. V internetovom hlasovaní následne čitatelia internetovej stránkywww.gospeltalent.sk vyberú prvých troch finalistov. Ukončia ho 24. mája.
Finálovú päticu interpretov rozšíria ďalší dvaja nominanti, ktorých do veľkého finále posunú tzv. divokou kartou zástupcovia partnerov. O absolútnom víťazovi súťaže rozhodne odborná porota vo finále, ktoré odvysiela naživo Rádio Lumen v pondelok 13. júna. Súčasťou súťaže bude aj vedomostný test o gospelovej hudbe. Jeho výhercovia získajú atraktívne vecné ceny.
„Vždy sa snažím podporovať mladých ľudí a veľmi fandím aktivitám, ktoré pamätajú aj na ich skutočné hodnoty. Gospel talent už v prvom ročníku ukázal silný potenciál združiť aktívnych ľudí, ktorí sa snažia o šírenie dobra a rozvoj hudobného talentu. Som rád, že môžem stáť znovu pri nich,“ hovorí europoslanec Miroslav Mikolášik, ktorý nad súťažou prevzal záštitu.
Do súťaže sa môže prihlásiť každý hudobný interpret (kapela, spevák, speváčka), ktorého obsahom textov svojich skladieb možno zaradiť medzi gospelových hudobných interpretov a nepatrí medzi etablované zoskupenia slovenskej gospelovej scény. Do súťaže sa môžu zapojiť aj súťažiaci z prvého ročníka súťaže, ale s inou skladbou.
Hlavným mediálnym partnerom súťaže je portál tlačovej agentúry SITA – Webnoviny.sk. Hlavnými partnermi súťaže sú hitparáda amatérskych gospelových skupín GosAmKa, hitparáda Rádia Lumen Gospelparáda a festival CampFest. Špeciálnym partnerom súťaže je internetový obchod Musicant.sk.
Viac informácií získajú záujemcovia na stránkewww.gospeltalent.sk.